דבורה וגנר

גל אלגר וליחן שירן
גאות לארח
את דבורה וגנר

לשיחה על גבריות, אבהות, ושינויים בעולם החרדי

במפגש נדבר על

המפגש יהיה בנוי משלושה חלקים

1. הקדמת הסופרת 
2. שיחה עם המארחות אודות הספר
3. שאלות ומחשבות של המשתתפים

תקציר הספר

"מה צריך הורה לעשות כדי שילדיו ילכו בתלם שהוא חרש עבורם?"

יענקי וייסברג נועד ללמוד תורה. חייו נעים על הציר שבין הבית לישיבה, עד שבצוהרי יום, בדיוק בזמן שהוא עומד להחזיר את ילדיו מהגן, מגיעה שיחת טלפון המטלטלת את עולמו; אחיו ארי, שיצא בשאלה ונודה מבית ההורים עשור לפני כן, תובע זכות אחים. ההיסוס הקריר שבו מתייחס אליו יענקי בשיחה הראשונה מתחלף בלא משים בחידוש הקשר החזק והעמוק שמשנה את חייהם.

סיפורם הסוחף של יענקי וארי מעביר את הקוראים מסע מטלטל של שאלות, לבטים וגילויים, דרך אירועי חיים המשנים את זהות הגיבורים ומעצבים אותה מחדש.

שייכות וזרות, אהבה ומסירות, קנאה ותחרות הם חלק מהסוגיות הנפרסות בעלילה רוויית השכבות, הרלוונטית כל כך לישראל של ימינו. שפתו העדינה והבוחנת של הסיפור נסמכת על מקורות יהודיים וישראליים, ומספקת נקודת מבט ייחודית על אבהות, על גבריות ועל החברה החרדית בישראל.

מה, מתי ואיפה

המפגש יתקיים ביום חמישי, 15.2.2024

שעה 19:30 – מינג לינג

שעה 20:00 – מתחילים 

המפגש יתקיים בסלון של קינמון, על ציר מוריה, כתובת מדויקת תישלח לנרשמים. 

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם. 

למידע נוסף והצטרפות

עקב תקלה לא ברורה, לאחר מילוי הפרטים הרישום מתבצע הפרטים נקלטים אך מתקבלת  הודעת טעות – תתעלמו ממנה. אתם בפנים 🙂

IMG_3620

סופרת ומלווה כותבים כבר למעלה מעשר שנים. בשנתיים האחרונות הקמתי את הוצאת קינמון – הוצאה לאור חיפאית שמוציאה ספרי מקור לאור. 
למדתי עבודה סוציאלית (MSW) וספרות בתכנית לכתיבה יוצרת (M.A.) באוניברסיטת חיפה. 
למדתי כתיבה ועריכה אצל טובי הסופרים והעורכים שפועלים היום בישראל.
עבדתי עם הוצאות לאור ידועות וגדולות בלקטורה ועריכה.
הוצאתי בעצמי שלושה ספרים (עולם הקשת בענן, השתקפות ואשתר) ובשנה הקרובה ייצא ספרי הרביעי (מה שנצרב).

ליחן שירן

אמא לארבעה ילדים, מורה לתיאטרון, כותבת כתיבה יצירתית, מחזאות ומביימת הצגות בתחום התיאטרון הקהילתי.
בעוד שהתואר ראשון בתיאטרון איפשר לי להבין את היופי בדינמיקה בעבודה הקבוצתית בתיאטרון, התואר השני איפשר לי לראות את העלילה והסיפור כמוקד מקרב בין אנשים ודמויות. ההרחבה לסיפרות ולחינוך איפשרה לי לראות כיצד התיאטרון מאפשר התבוננות מזויות שונות על אותה סיטואציה וגורם לי לחפש את הסיפור מאחורי כל יצירה.